torsdag, december 15, 2011

Hatkommentarer.

Jag mår dåligt, jag mår riktigt extremt dåligt.
Varför? Jo...
Av alla dessa hatkommentarer mot Linn.
''Banta, du är ful, skaffa tandställning, hur kan du göra så för, varför, gå och dö, sluta ät.''
Vad är det egentligen för fel på oss människor?
Varför ska vi sitta och ljuga en tjej rakt up i ansiktet,
bara för att få henne att må dåligt?
Varför ska man behöva skämmas för att vara människa?

Anonym eller inte, jag står upp för dig Linn.
Stöttar dig, för du är stark.
Starkaste tjejen jag vet om, och du ska inte ta sånhär skit.
Bara för du är en officiell person på nätet betyder inte det att du är ett öppet mål för mobbning?
Linn, du är vacker. Från insidan och ut.
No matter what.

3 kommentarer:

  1. Dom e ju bara så jäkla anvundsjuka! Hon e snygg, så mycket snyggare än alla dom som kommenterar!
    Bara för att dom ser ut som någon påkörd padda och knappt har några tänder kvar, det e inte hennes fel att ni som skriver så e så himla fula. Ni borde kanske tänka på hur ni själva ser ut ? :P

    SvaraRadera
  2. gud, så bra skrivet!
    jag visade linn i en kommentar.. <3

    SvaraRadera
  3. Verkligen stort tack...
    Som ovan skrev, du är duktig på att formulera dig och skriva!

    /Linn
    TeamSL

    SvaraRadera