söndag, december 18, 2011

Tillsammans är vi starka!

På din rygg ska jag alltid rida för att alltid få känna din trygghet vid min sida,
i flera år ska vi vandra och visa alla att vi älskar varandra.
För du är min och jag är din,
vi är varandras och utan dig kan jag inte andas.
Utan dig vid min sida får alla andra se mig lida,
allting blir mycket lättare när man är två.
Det är du och jag, nu föralltid och då.
Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig.
Utan dig går allting snett, då kan jag plötsligt inte göra någonting rätt.
För du och jag, det är vi och så ska det alltid förbli.
- Evelina Nilsson 2008.



Bild från Foto Paulina!

3 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg flera gånger om dagen och blir alltid lika glad när jag går in här! Så härligt att se en blogg som är peppande och inte nedtryckande. Dina små texter och citat snappar jag upp och får en att fundera en hel del.
    Super credd till PonnyPepp och jag hoppas verkligen att fler inser att vi ska peppa varandra istället för att trycka ner varandra! :D

    SvaraRadera
  2. Jätte fin blogg! Du får gärna använda mina bilder, men då vill jag att du länkar till mig.
    Keep up the good work!
    Paulina
    fotopaulina.blogg.se

    SvaraRadera