torsdag, december 15, 2011

Information från dem själva!

linn profilryttarbild
Linn Ingvarsson 
Namn: Linn Ingvarsson
Född år: 1992.
Bor: Karlskoga

Min häst
Cupido e. Watermill Scandic, e. Solos Carex. Han är nu 4 år och håller på att ridas in/utbildas.

Min målsättning med ridningen
Jag siktar på att ta mig så långt jag kan med de möjligheter jag har. I framtiden vill jag köpa in hästar från Sverige, och även Tyskland och Holland, för att sedan rida in eller utbilda, tävla och sedan sälja vidare.

Därför är jag profilryttare för Perfect Sit of Sweden
 Jag är intresserad av produktutveckling inom ridsporten. Det är både roligt och intressant att få chansen att påverka olika produkter som kan förbättra ryttares sits. Jag är dessutom en envis och driven tjej som ständigt vill ta mig till nästa nivå och förbättra mig.

Bloggar på
 http://www.dressyrmupparna.se/ som jag driver tillsammans med Ingrid Skoog.
ingrid profilryttarbild
Ingrid Skoog 
Namn: Ingrid Skoog
Född år: 1993
Bor: Degerfors, Örebro Län

Min häst
Blokland’s Hoeve’s Claudia. Claudia är ett svart D-ponny sto född 1994. Hon är holländsk import e. Bokkesprong Czardas och ue. Bright Moon xx. Claudia är utbildad upp till LA dressyr samt lite hoppad, dock inte startad med mig på grund av det stora dressyrintresset. Claudia är min första och enda egna ponny som jag köpte under hösten år 2008. Hon blev under våren år 2010 skadad och vilade större delen av året. Efter en lång och försiktig igångsättning är vi, ett år senare, äntligen tillbaka på tävlingsbanorna igen. 2011 är mitt sista tävlingsår på ponny men jag kommer att behålla Claudia även efter det då jag tycker att vi båda har mycket kvar att lära av varandra.

Min målsättning med ridningen
Mitt mål med min ridning är att ständigt utvecklas som ryttare, förbättra mina resultat och ta mig så långt jag kan med de möjligheter jag har. Jag tävlar mot mig själv och vill dagligen se utveckling och förbättring både hos mig själv och även hos mig och min ponny som helhet. Dessutom vill jag självklart alltid ha roligt på
vägen dit!

Därför är jag profilryttare för Perfect Sit of Sweden
Sits och inverkan är något jag varje dag jobbar med att förbättra, på alla plan. Att utveckla nya teknikredskap som komplement till träningen på hästryggen är något jag finner både roligt och intressant. Att vi dessutom kan blogga om det på vår blogg och på så sätt nå ut till många människor som också kan ta del av dessa redskap, tips och delta i diskussioner gör det extra roligt. Sits och inverkan är något jag är beredd att lägga ner mycket kraft och energi på; därför är jag profilryttare för Perfect Sit of Sweden.

Bloggar på
Jag bloggar på http://www.dressyrmupparna.se/ tillsammans med Linn Ingvarsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar